Tre kvar

Ett 24 timmars avklarat, ett 25 timmars kvar och två 22 timmars pass att avverka!
Om nu någon av er saknat mitt bloggande, dom senaste 24 timmarna..
Vilket jag tvekar starkt på!
Jag vet ju att jag tappat läsare, men summan har varit rätt så hög trots det!
Blogg.se har strulat med mms inlägg, har jag sett på andras bloggar och min statistik har legat nere några dagar.. Men vad gör det om hundra år..
Ha en fortsatt bra lördag allihopa!
Det ska jag se till att ha, först en powernap i soffan, sen en kvällspromenad med Alice!

Postat av: IsaDora

Tänka sig att någon faktiskt gjort det, jag! Har varit inne och kollat flera gånger nu när jag jobbar och väntat på en till uppdatering! Kram! :)

Datum: 2011-06-04 kl. 16:20:49
URL: http://isadorawillind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: