Vem och hur?

Jag erkänner, rakt av att jag ofta tycker det är roligt/skönt/helt okej att jag i snart tre år har skrivit den här bloggen. Och eftersom jag är en kvinna i mina bästa år (hrmf!) så sviktar minnet ibland, så för min egen skull så har det varit riktigt bra att skriva ner hur jag mår, att få älta och framförallt tjatat, vad som känts rätt just när jag har skrivit.
Bli inte oroliga nu att jag tänker sluta blogga, även om tanken självklart slagit mig, så är det inte det som det här blogginlägget går ut på!
Utan det är fenomenet att vilt främmande människor hittar hit... och sen även tar sig tid att kommentera..
Hur är det möjligt?
Kul.. men helt otroligt, eftersom jag inte har nån tuff modeblogg eller är en kändis. Utan jag är bara en tjatig kvinna som försöker dela med mig av vardagen och mina upp och ned gångar..
Jag har den senaste veckan fått kommentarer på gamla inlägg, och som sagt, jag tycker det är skoj, men märkligt!
Hur hittar dom hit?
Ja, ja det var morgondagens funderingar..
Fortsätt dela med er av positiva ord och kärleksfulla handlingar, och var en person som ger energi..
Jag vet att jag inte alltid lyckas, utan kan vara en som stjäl energin istället.. men jag försöker hela tiden att bättra mig, jag lovar!
Var rädda om varandra!
Och kom ihåg att jag uppskattar och älskar er alla som tar er tid att läsa mina inlägg!
Kram!

Postat av: camilla

Bra där!!Fortsätt blogga.Du behöver inte ändra på dej.Vare sej för nära eller kära eller okända läsare!!!Goo Kattis.Me like you!!!och din blogg.Kram

Datum: 2011-01-04 kl. 08:59:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: