Tror att jag mår bättre..

..Har inte riktigt hunnit vakna än och känt efter..
Ska snart ta morgonpromenaden med Alice, och det har dom senaste dagarna varit en riktig pärs.. Min lungor har känts som om dom ska sprängas..
Än så länge sitter jag inne, framför datorn och konstaterar att det nog är livsfarligt att gå ut.. Det rasar snö och is från hustaken och det verkar glashalt på vägarna.. Men, men vi får väl se hur det känns när jag kommer tillbaka!
Kan konstatera att båda katterna faktiskt har varit ute en stund redan =varmare temperatur ute. Minns inte när det hände sist!
Jag hoppas att ni alla får en bra och skön söndag! Var rädda om varandra och älska varandra!
Och ska ni ut.. gå och kör försiktigt!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: