Om mig

Vem är jag?
Svår fråga..
Enkel för en del, men för mig är det en svår fråga, för jag håller precis på att leta efter mig själv.
Jag är Jennie Katarina född i slutet på 60 talet, så i år blir jag hedervärda 43 år.
Ingen 40 årskris just nu, den hade jag för 5 år sedan.
Jag är mamma, mormor, svärmor, dotter, syster..
Vissa saker i livet har gjort mig till den jag är idag..
Och jag försöker hela tiden att förbättra det som inte är rätt, ibland lyckas jag och ibland misslyckas jag.
Jag tycker inte om att bli övergiven, och ändå gillar jag ensamheten..
Är konservativ, och rädd för förändringar, men på senare år har jag gjort stora förändringar i livet, både frivilligt och ofrivilligt. Det har fört mig framåt och det har absolut inte varit lätt. Många tårar har trillat.
Mitt liv har verkligen inte varit spikrak, men vems är det?
Tidigt fick jag lära mig att ta ansvar och livets hårda skola har många gånger svikit och det har som sagt gjort mig till den jag är..
På både gott och ont.
Om mig..?
Vem är jag?
Råkar du se mig förvirrad någonstans, så är det bara jag som är ute och letar efter mig själv..
Kram!

Postat av: Carola

Heja heja vilken smakstart som dom väl säger i sportsammanhang? =)

Lycka till att hitta dej. Hittar du mej nånstans på vägen kan du väl meddela mej det? Citerar lappen på Ulla-Britts dörr:



I´m lost. If I should return before I´m back please leave a message =)

Datum: 2011-01-23 kl. 16:22:46
URL: http://fyrtioplusundrar.blogg.se/
Postat av: Helena

DU är så fin! Fin människa, fin syster, fin kvinna. Och det är bara för att DU är DU. Leta inte för länge bara ;-) Älskar dig finaste syster! Och tur är väl att man förändras, hur kul hade det varit att se ut som en bebis hela livet... ;P Kram

Datum: 2011-01-23 kl. 16:36:48
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: