Nystarter

Ibland behövs det sånna..
Just nu så börjar tre stycken i familjen på olika universitet.. Tobias idag, och Jennifer och IsaDora om någon vecka.
Nystarter.
Vad ska jag göra då?
Jaa, just nu ingenting..
Vad jag vet..
Ibland gnager min dröm om att få bli Barnmorska i mig, men just nu är det ett alldeles för stort berg att klättra upp på, så jag håller mig där jag är..
Iallafall ett tag till..
För vis av egen erfarenhet, så är ju ingenting omöjligt och förändringar behöver inte alltid vara farliga.. (jaa, ni ser rätt, jag har kommit till insikt!)
Så lycka till idag Tobias med din nystart och på din dröm att bli ambulansförare. Jag är stolt över dig!
Jag kanske tar mig för och gör någonting helt nytt idag...
Eller så väntar jag till en annan dag!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: