Mina föräldrar

Betyder oerhört mycket för mig!
Både min mamma och min pappa!
Dom skilde sig när jag var 11-12 år och det har påverkat mig mycket..
Min mamma Ulla:
Min mamma kämpar på, för lite mer än två år sedan fick hon diagnosen Myelom, en sorts cancer som "ätit upp" delar av skelettet. En chock och en traumatisk upplevelse för oss alla, och speciellt för henne själv.
Hon tvingades att stel operera sig i nacken, så nu kan hon inte röra huvudet som hon vill..
Är glad att ha henne nära..
Men hon är en kämpe, min mamma!
Min pappa Svante och min extramamma Barbro:
Pappa är en "gammal" postis.. I hela sitt liv har han slitit på ett och samma företag dvs Posten!
Jag tror att han började när han var typ 13-14 år och jobbade sig uppåt i karriären, tills han för några år sedan blev pensionär!
Strongt!
Pappa har blivit kvar i Dalarna i Borlänge, närmare bestämt.
Jag älskar er, min mamma, min pappa och min Barbro!
Är glad för allt ni givit och ger i mitt liv!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: