Min första kärlek

Hmm..
Jag tror nog att det var min första kompis.. Stefan..
Våra mammor, var/är vänner och vi bodde grannar i Täby, sen flyttade Stefans familj till Vallentuna, och vi flyttade dit strax efteråt.. han var två år äldre än mig och han var min första kärlek..
Jag har inte sett eller träffat honom sen jag var 12-13 år, men genom hans mamma, vet jag att han bor i Solna och jobbar inom AIK..
Man kanske skulle leta rätt på´an.. (har ju googlat fram en bild, så jag vet hur han ser ut!)
Som tonåring har jag varit förlovad två(!) gånger..
Det kan man ju också kalla för sin första kärlek, när man är 15 år och blir så förälskad att man vill förlova sig! Förlovningen höll i knappt ett år, för jag hann träffa den andra stora kärleken under tiden..
Han, med stort H som jag sen skaffade tre barn med och även gifte mig med!

 

Jag tror på kärlek vid första ögonkastet..
Jag minns båda mina tonårsförälskelsers första ögonblick.
Men i snart 18 år har jag varit ensam, och vem vet, jag kanske är klar med kärleken?
Vem vet?
Kram!

Postat av: shorty & myzan

Hejsan!

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe, kika in och se om det blev du :) kram kram

/Shorty&Myzan

Datum: 2011-01-23 kl. 13:04:02
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: