Måste få gnälla

Inte på mitt jobb den här gången, utan på omständigheterna som råder just nu.
En del är självförvållat, en del inte..
Men just nu blev livet tungt.
Nyss hemkommen från ett bra jobbpass och tittade in på min internetbank, för att där se att Kommunen missat 10-tusen kronor på min lön.. Det jag har fått räcker inte ens till hyran..
Ett brev från Försäkringskassan, som vill ha 6 tusen kronor tillbaka för bostadsbidrag, som utbetalades 2009.. Suck! CSN kom också med räkningar på 2500:- vissa månader.. Suck!

Ja, ja.. vissa har det än värre en mig..
Men nu har jag fått klaga lite och som vanligt hoppas man ju på triss-vinsten..
Kram!

Postat av: IsaDora

Det är ju så typiskt att allt ska komma på samma gång!! Men Kommunen har ju inget annat val än att göra en extra utbetalning! Själv blev det ett avdrag på min lön med 7000 kr denna månaden och det var för en vecka tjänstledigt.. Går inte riktigt ihop!

Datum: 2011-01-26 kl. 08:59:32
URL: http://isadorawillind.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: