Lite mer snö tack!

NOT!
Nej, nu får det räcka med snö..
Fast som vanligt så kommer det mer snö, iallafall om man ska tro Väder-Anders på fyran!
Varken plogbilarna eller SJ hänger med i vinter-Sverige.
Ja,ja.. fast det är nog bara att gilla läget, och inse att det är vinter och snön liksom tillhör den årstiden..
Och inte har jag städat bort julen här hemma heller.. det känns som om den får vara kvar i några dagar till, faktiskt! Det kanske också har med vädret att göra!?
Nu ska jag äta min sedvanliga frukost, luta mig tillbaka i soffan och slappa en stund, innan dagens strapatser börjar! (vad det blir vet jag inte!)
Ha en riktigt bra dag nu allihopa, fortsätt med positiva tankar och ord, dom behöver vi alla!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: