Godkänt

Den nya maträtten blev godkänd! Av mig själv och av sonen! Nice!
Kan ju inte slå mig för bröstet och påstå att jag kommit på den själv.. nixpix..
En kryddpåse med recept på och en vän som talat om att det är busenkelt att göra, men att spränga sina begränsningar och våga göra det är en helt okej grej i mitt liv! Moussaka, var det iallafall!

 

Idag är en ny dag igen..

Städade, gjorde jag igår..

Tvätten blev också gjord.

Gick inte på stan..

Latade mig i soffan..

Bjöd hem någon, som inte kunde komma..

Umgicks inte med någon..

Åkte till Kvantum.. bara för att skjutsa Tobbe dit..

En helt okej dag, trots allt!

Jag önskar er alla en bra dag idag, det ska jag se till att ha! Även om den blir likadan som igår..

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: