??

Kan någon förklara för mig, hur ni hittar hit?
Nu har jag återigen fått kommentarer på engelska på "gamla inlägg" från trevliga bloggskrivare/läsare.
Jag fattar ju att många går via länkarna på facebook, som jag själv lägger ut.
Och inlägget förra veckan, kan ju ha hamnat på www.blogg.se startsida, som gjorde att jag fick nio kommentarer..
Men vart finns jag mer?
På tjejens hemsida som designade min blogg, finns jag ju också med (hennes logga finns till vänster här på min sida!)?!
Men mer då?
Ja, ja.. huvudsaken är att det är trevliga människor och snälla kommentarer, så är jag bara glad.
Men jag måste få säga att jag tycker att det är märkligt!
Och inte tror jag väl att ni kollar mina gamla inlägg så ofta (gör det ju knappt själv..) Men det är på inlägg från i våras som har blivit mest kommenterade på..
Angeläget mysterium, en ensam fredagskväll..
Kram!

Postat av: Magdalena Henriksson (Rönn)

Jo det är precis vad JAG gör,läser dina äldre inlägg alltså.Jag "uppdaterar"mig om jag inte varit ut på ett tag och sett vad du har för dej =).

Datum: 2011-01-21 kl. 14:56:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: