Alice saknar..

Jag och Jennifer, sitter här hemma och väntar på att Tobbe, ska komma hem.
Vi pratar och myser med varandra! Me like!
Och när jag skulle visa Jennifer min film från i julas på Alice och Egon, så hände det här:
Hur gulligt var inte det här? (Jaa, inte då jag som fastnade på bilderna..!)
Hon reagerade direkt på filmen och så här har hon aldrig gjort förut någon gång!
Så Egon.. Du är saknad!
Kram!

Postat av: Ingela

:) men så underbart... den som sade att Hunden är människans bästa vän hade nog lite rätt :)

God fortsättning katarina o jaa jag är här titt som ofta även om jag inte lämnar avtryck efter mig... :))kram

Datum: 2011-01-03 kl. 08:36:45
URL: http://fjallboskogen.blogspot.com
Postat av: Lenitha

Men så sött! :):):)

Datum: 2011-01-03 kl. 18:51:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: