10 stackare

..har tittat in under dagen och hittat...
Ingenting..
Och nu är det en ledig helg som väntar, och det ska bli riktigt sköööönt!
Tack Johan, IsaDora och Tobbe för att ni tagit hand om Alice!
Efter jobbpasset, åkte jag till affären, där frestelsen blev alldeles för stor..
Så två semlor fick följa med hem, som jag och Tobbe goffade i oss innan maten!
Livsfarligt att handla när man är hungrig, och ser sånna..
Tilläggas kan ju att både Tobbe och jag är känsliga mot laktos.. men inte ens det kunde hålla oss borta från dom!
Gott var det, hur som helst!
Nu ska det bli skönt att få sova ostört i sin egen säng i några nätter innan återigen en jobbvecka väntar!
Ha en bra fredag allihopa!
Kram!

Postat av: Helena

Gott med semla! Själv har jag inte ätit någon i år än...

Datum: 2011-01-21 kl. 10:52:56
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: