Som ni vet

Så är jag ingen datatekniker.
Men jag har ju en systeryster som är duktig(are än mig) och dessutom en systerdotter som är kanoners, så dom visade mig något som jag har funderat på länge, när det gäller bloggen, i lördags när vi träffades.
Nämligen kategorier.
Har sett vart dom finns "här innanför" på blogg.se men inte förstått hur man gör.
Nu var det såklart en peace of cake att göra det.. Bara man fick veta hur!
Så nu har jag börjat så smått..
Till listan som jag skrivit på, i en månad gjorde jag en egen kategori, precis som Helena gjort, och hur jag en räknade och kollade så får jag det bara till 29 stycken.. Suck!
Men det visade sig att ett av inläggen är ett mms-inlägg och jag fattar inte hur jag kan kategorisera ett sånt, så nu får det vara!
Kan ju inte glänsa med allt..
Ha en fortsatt bra dag allihopa!
Njut av kylan.. för snart är den ett minne blott! (är ironisk!)
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: