Redan uppe

Kan meddela att jag brukar inte gå upp så här tidigt längre.
Det kan ju ha med åldrandet att göra, att gumman börjar bli gammal.
Men den troliga orsaken är faktiskt så enkel att: Jag måste inte!!
Sen jag började som PA, så har jag inga tidiga mornar längre, förutom när jag jobbar, fast då sover jag ju knappt, så det räknas liksom inte.
Alice är helt förvirrad och går till sängen och lägger sig, men när jag inte gör detsamma, så kommer hon upp igen!
Kan ju inte påstå att jag blivit nån sjusovare, men ett par timmar till i bingen brukar det allt bli!
Ja, ja nog om detta!
Här ska förberedas inför ett jobbpass, hund lämnande, bil lämnande och en Stockholmsresa, med dop!
Det blir nog en kanondag det här! =)
Det är mycket att komma ihåg, för en gammal och trött hjärna som min!
Som te x frukost till i morgon, måste packas ner och kommas ihåg att ta med!!
Inte bara min, utan hundens också!
Nog snackat om det.
Nu önskar jag er alla en fantastisk helg! Njut av varandra och uppskatta varandra, försök att se positivt på varandra trots fel och brister.
Jag återkommer i morgon med bilder, från dagens händelse!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: