Om jag vann en miljon

Jaa, vad skulle man göra då??
Bli hysteriskt glad och ropa, tjoa, dansa och skrika!!
Jag skulle se till att varenda förbaskade låneskuld skulle bli betald. Det skulle vara såå skönt!
Det skulle ändå finnas pengar kvar efter att skulderna betalats och för dom skulle jag köpa mig en ny bil, ta mina barn och deras nya familjer, mina systrar och deras familjer och åka till Thailand eller en kryssning till Bahamas.
Vi får kanske rösta om vart alla vill åka, så det blir bäst för allihopa!
Förhoppningsvis finns det lite pengar kvar efter det också, och på dom pengarna skulle jag leva gott, äta gott och köpa nya kläder och sen se till att resten av pengarna växte och blev fler, så vi kan göra om alltihopa!
Det skulle jag göra om jag vann en miljon.
Nu blundar jag hårt och knäpper mina händer och jag hoppas,hoppas, hoppas att det ska gå i uppfyllelse!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: