Jaha ja..

Nu är trettiodagarslistan avklarad, så nu alla mina läsare, tyckare och alla ni andra, nu kommer mina gamla vanlig inlägg att synas allt oftare!
Ni får fortsätta att läsa om ni vill och vad ni sen tycker och tänker om mig, kan jag inte göra så mycket åt.
Take it or leave it!

Från och med idag är jag inte heller en tonårsmorsa!
Det känns inte ens konstigt utan det är en skön känsla, att den tiden nu är över!
Ett kapitel i livet avklarat, och nu vänder jag blad och startar ett nytt som Kungen sa.

Strax är det dax för en tur in i bubblan igen..
Tråkigt att inte få vara hemma och fira 20 åringen, men han har fullt med sina egna planer och med sina vänner, så jag hade inte sett till honom iallafall!

 

Ha nu en bra dag allihopa!
Var rädda om varandra och säg något positivt om någon, och till någon idag, istället för att tycka och säga något negativt. Även tankar kan tynga ner någon.
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: