Ett förändrande ögonblick

Har haft några stycken sånna i mitt liv, men dom mest avgörande och betydelsefulla förändringarna har definitivt varit dom tre gångerna i mitt liv som jag har haft förmånen att få bli mamma.
Första gången som 18 åring (1986) och sen när jag var 21 år (1989) och nästan 23 år (1991)
Dom ögonblicken har absolut förändrat mitt liv!
Självklart när jag gifte mig, skilde mig och sen blev helt ensam förälder är ju också förändrande ögonblick, både negativa och positiva.

 

När jag flyttat (händer inte så ofta, men är man rädd för förändringar så är det ju förändrande ögonblick i ens liv!)

 

Första gången jag flög ett flygplan vid 38 års ålder.

 

Och nu dom sista två åren har jag fått förmånen att få bli mormor också!
En otroligt stolt mormor är jag till Adina och Douglas.

 

Och inte att förglömma, när Alice kom.. Det var också ett förändrande ögonblick!
Ett förändrande ögonblick till: När jag efter 10 år på samma jobb, nu har bytt..
Ja, listan kan göras lång..
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: