Äsch..

Det blev bara ett kort på min överkropp, och jag vill inte ställa mig framför spegeln och försöka få till ett helkort på mig själv..
Så fin känner jag mig inte, inte idag iallafall!
Ni får kolla in det tidigare inlägget, där jag finns med!
Men idag har jag haft på mig:
  • Trosor (Björn Borg)
  • Bh (från GeKås)
  • Linne (Esprit)
  • Linne (Cubus) Jaa, jag har haft två stycken på mig idag!
  • Munkjacka (Cubus)
  • Långkalsonger (samma som förra gången)
  • Strumpor (new body)
  • Jeans (Esprit)

Jag har haft en mysig eftermiddag tillsammans med mina fina f.d arbetsvänner
Vi har ätit god mat på Amazing Thai, skrattat och pratat om allt möjligt!
Det är en bra tradition som vi börjat med, hoppas att den håller i sig!
Nu ska jag titta på Melodifestivalen..
ha en fortsatt bra lördagkväll alla!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: