Sjuk humor

När jag mår bra och kan skratta, så har jag faktiskt en ganska så sjuk humor..
Sarkastisk och ironisk kan jag också vara, och det är ju inte alltid en bra egenskap, men typisk för oss 60-talister, som jag fattat det.
Jag har gått runt med min nya älskare här i lägenheten och visat honom runt, samtidigt som han fick jobba, så klart..
Men min sjuka humor visade sig, när en sång poppade upp i huvudet, Linda Bengtzing´s slagdängare:
Han suger så bra..
Eller jag menar .. Han ljuger så bra..

Postat av: Helena

Hahaha inte bara 60-talet för jag skrattar som sjutton :D Men det kanske inte beror på vilket tal vi är födda på utan det faktum att vi är släkt!? Åh vad jag längtar efter dig nu!!! Love You! Kram

Datum: 2011-04-22 kl. 10:27:04
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: