Partat klart

Tack allihopa som kom på visningen idag!
Kul att ses, även om det blir en snabbis!
Jag hoppas att ni är nöjda, jag vet att jag är det iallafall!
Och för er som inte kunde komma, gå in på deras hemsida och boka ett party..
Det är ett trevligt sätt att träffas, och dessutom riktigt fina saker att spendera sina pengar på!
Tre fina produkter, som snart kommer att pryda mitt hem!

 

Jag hoppas att ni alla har haft en bra helg, och att veckan som ligger framför oss, blir bra!
Fortsätt med att vara ärlig mot er själva och varandra..
Det kommer man långt på!
Någon som har lust att vara hundvakt, tis-ons??

Postat av: Ehlin

Ooo köpte du den stora lyktan!!? :) Tack för igår, de va riktigt fina grejor!! Kram!

Datum: 2011-04-17 kl. 05:38:31
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: