Någon som saknat mitt dravel?

Tänkte väl det?
Det är väl inte så att ni går in här för att se om det hänt nått hela tiden?
Händer saker gör det väl hela tiden, mer eller mindre..
Allt delar jag faktiskt inte med mig, även om jag är mer än generös i mitt dravel!

 

Ett sådär, jobbpass..
Det går ju inte att ha bara bra pass, hela tiden.. så är det!
Men fick ha en dubbelgång med min finaste vän Carola, som jag hoppas kommer att trivas hos oss!
Och att det, som det gjort för mig, kommer att leda till något nytt i även hennes liv!
Jag har haft en mysig lunch dejt med min mamma och syster på en uteservering, efter jobbet!
På en av mina favvo restauranger, Lingon!! Alltid så fantastiskt god och bra mat där!
Underbart att den 15 april, kunna sitta ute i solen och njuta också!

 

Sen en sväng hem till Melanders, för att se deras fina lägenhet, som numera ser ut som deras hem, än ett tomt skal, som det var sist jag var dit!
Såå fint!

 

Fast i morgon mina kära läsare, ska jag gå på något, som jag inte tror många av er gått på..
Nämligen ett hundraårskalas!
Det ni!!
Det är min morfars, brors fru, som uppnått den hedervärda åldern av 100 år!

 

På söndag är ni välkomna hit på Living and room party klockan 14.00
Hoppas att vi ses då!?
Slutdravlat!

Postat av: Ann-Louise

Living & room lät intressant....är lite sugen...men får se om jag har möjlighet, är nog mitt uppe i häckklippning då kanske..återkommer!

Datum: 2011-04-15 kl. 23:43:03
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: