100 år

Vill jag bli så gammal?
Leva så länge till?

 

Jaa, om jag fick vara så pigg och frisk som Margit, så varför inte?
Första gången i mitt liv, som jag träffat en som är 100 år.
Hedervärt!
Har en stor släkt på min morfars sida, och en del vet jag knappt inte vad dom heter..
Men, skoj att få träffas på ett kalas så här (en del träffar man ju tyvärr bara på begravningar..)
Trevligt var det, hur som helst.
Jag blir påmind om min mormor och morfar, en sådan här dag..
Dom fattas mig fortfarande, efter så många år..
Och när man träffar morfars bröder, som påminner om honom, så blir man lite ledsen i hjärtat, av saknaden!
Margit Strömbom 100 år
Någon hade köpt 100 rosor och 100 tulpaner åt henne!
Maffigt!
100 åringen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: