www.blocket.se

Oskulden är nu tagen..
På mig alltså, när det gäller att sälja saker på blocket!
Tredje annonsen, så tredje gången gillt funkar! Första annonsen var ioförsig en efterlysning på Phoebe, som kom hem utan hjälp från Blocket. Den andra annonsen, ligger kvar fortfarande, på "tjock-tv´n"! Och nu har jag alltså sålt hundburen, som jag haft till Alice i bilen.
Så min oskulden till att vara annonsförsäljare är nu tagen!
Det är inte riktigt "my cup of tea" att sälja saker, men nu så, är det gjort iallafall! Alice får ligga i baksätet på den volvon jag lånar just nu, sen får vi se vad som händer när jag får tillbaka min egen bil, om bagageluckan fortfarande är ett alternativ!?
Min vän Camilla har lite hundgrejer till min volvo v-40, som jag kanske kan ha användning för!
Just nu drömmer jag om att köpa en helt ny bil jag också (som Johan & Alfonso!) och eftersom det bara är jag och en hund och ibland nån enstaka passagerare, så skulle jag vilja ha en lite mindre bil..
Snacka om att man luras av reklamen!
Men, än så länge är det bara i mina drömmar jag har en NY bil..
Men drömmar är ju till för att bli besannade, so why not?
Ha en bra tisdag alla!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: