Sol torsdag

Är det sant som dom säger att det är höstdagjämning idag?
Dagen är lika lång som natten..
Snart är natten längre än dagen..
Så nu får vi se till att ta vara på dagarna!
Tur att det är en solig dag, så inte hösten blir så tung, som den faktiskt kan vara!
Igår lämnade jag bort bilen.. fick en gammal Volvo 745:a från -90. Vilken skillnad..
Men, skönt att ha tillgång till en bil, så jag klagar och gnäller inte, sen får vi hoppas att det går snabbt!
Mitt desperata rop på IPhotohjälp, var lönlöst.. Jag får fortsätta att *riva mig i håret*! Där klagar jag och gnäller iallafall.. sorry..
Ha en bra torsdag nu alla, september börjar lida mot sitt slut och oktober är på G. Snabbt går det, så Carpe Diem!
Kram!

Postat av: IsaDora

Iphoto vågar jag ju faktiskt säga att jag är hysad på! Så nu bokar vi in en lektion så jag kan lära dig allt jag kan!! ;) Nästa vecka blir ju bra då både du och jag har finfin ledighet! Vad sägs? Kram

Datum: 2010-09-23 kl. 22:31:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: