Positiva dagen

På facebook är det utlyst att det är den "Positiva dagen" idag!
Så jag lovar, det blir inget gnäll idag!
Så le, idag trots omständigheterna! Det ska jag försöka att göra! (jag lovar inte att jag kommer klara av det, men jag ska iallafall försöka!)
En kul sak, är ju faktiskt den tokroliga hunden som jag har!
Hon älskar nyklippt gräs, hon käkar värre än en kanin när hon hittar en nyklippt gräsmatta! Förstår ni nu, när frosten ligger på gräset...? Måste vara som att käka en glass med smak av nyklippt gräs!
Tokiga hund!
Hon är helt galen, när hon borrar ner hela ansiktet och vet inte hur fort hon ska hinna käka gräset med frosten på!
Det ska bli kul att se hur hon reagerar på snön... Även om jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att dröja jättelänge innan den dagen kommer!
Ha en bra torsdag allihopa!
Kram!

Postat av: Jakobiris

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

Datum: 2010-09-30 kl. 09:40:55
URL: http://jakobiris.bloglyric.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: