Nytt test..

Nu har jag laddat ner picasa på datorn, så det kanske är den vägen jag får gå, för att få mina stående kort att stå!
Han är såå fin!
Jag känner mig som värsta idioten ibland när jag sitter här och inte förstår..sen finns det en gammal rädsla av att OM man råkar trycka på fel knapp, så kraschar hela datorn!!
Tur att jag vet att det inte är så, men iallafall, jag vill verkligen kunna och förstå utan att behöva be om hjälp hela tiden!
Idag kanske det blir en tur till Familjen Calvo/Lindroth.. OM dom nu orkar ta emot besök, annars får vi träffa dom en annan dag!
Ha en bra fredag allihopa! Jösses, det är redan fredag igen!
I helgen blir det jobb (27 timmar!)
Kram!

Postat av: Helena

Åh han är ju såå fiin! Grattis till barnbarn nr 2! Saknar er som sjutton men vill inte direkt åka hem. Vi har ju det så bra här! Varmt som bara den...

Det är ju lika dator här och jag förstår din frustration ;) Kramisar

Datum: 2010-09-10 kl. 08:06:21
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: