Nytt Sverige

Eller inte, vad vet jag..!?
Nu är det klart iallafall att Alliansen ska få regera i 4 år till (skönt!). Det som är ledsamt är att dom inte fick egen majoritet och att SD kom in riksdagen! Fast vi svenskar måste respektera att det var/är så många som röstar på dom, det betyder ju något, eller hur!? Missnöjet har växt i detta land, så det är inte så konstigt egentligen.. men farligt..
Eller så blir det som för typ 20 år sedan, då Ny Demokrati kom in i riksdagen, och försvann som en avlöning ganska snabbt. Spännande tider lever man i hur som helst.
Nog om detta!
Idag blir det till att gå in i bubblan i Eriksberg.. Hoppas återigen på ett bra jobbpass, utan EP-anfall och strul!
Jag kommer att missa valpkursen, som dom flyttat till tisdagen, men jag ska gå en av kvällarna istället (på onsdag), vi får väl se om det är lika många pudlar och hög meddelålder där!?
Ha en bra dag allihopa, och ha en bra vecka.
Jag citerar min systeryster: -Idag blir en bra dag!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: