Utanför, men nu innanför

När jag pratade med min mamma igår, och frågade hur dom haft det på kalaset i Hägersten, så fick jag till svar:
-Att det hade varit fantastiskt, det var mycket folk och jätte trevligt, det var bara Conny och Fredrik som fattades...
WTF...
Stackars mamma, försökte på alla vis att skyla över misstaget... men, men...
Utanför var ordet...
Nu är jag iallafall hemma, hade ju Alice med mig igår och det gick fantastiskt bra. Jag vet att jag skryter och tjatar över hunden, men, men jag fortsätter ändå. Hon var exemplariskt duktig!! Fick hjälp av min vän Johanna, som tog med henne på promenader tillsammans med "den andra C"! Sen blev hon hemskjutsad av Johanna med min bil på kvällen!
En utslagen hjälte!!
Ikväll får jag främmande av min pappas fru Barbro, det ska bli mysigt!
Inte varje dag man träffar henne (eller pappa, för den delen!).
Jag minns faktiskt inte VAD hon skulle göra i Uppsala, men nått var det... (Åldern?)
Nu blir det soffläge ett tag, efter 27 timmars jobb är jag faktiskt värd det!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: