Tidig måndagmorgon

Det blir bara mörkare och mörkare, både på kvällarna och på morgonen..
Mysigt, när man kan tända ljus, men samtidigt inte vad jag längtar och ser fram emot!
Jag vet att jag tjatar, men tiden går ju så fasligt fort, så snart är julen över och vi konstaterar att det är ett nytt år på G.
Det var någon som påstod, att på grund av oljekatastrofen i Mexicanskagolfen, så kommer det bli den kallaste vintern på länge... Hugaligen, det ser jag verkligen inte fram emot!
Men, det kan ju bli tvärtom också!
Något som jag däremot SER fram emot, så är det att få fira min dotter som fyller år i morgon!
Snacka om att tiden går fort.. Det ska bli mysigt att få kramas med hela hennes familj, inte bara med födelsedagsbarnet! =)
Idag blir det valpkurs, igen.. och inte kan vi (jag) kommandot "Stanna kvar".. Det lyckas bara varannan gång typ.. Men, men..shit happends..
Ha en bra måndag allihopa och en bra oktobervecka!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: