Julmarknad

Jaa, ni läste rätt!
Det är julmarknad i Österbybruk just nu!
Konstigt, men ändå mysigt.. Det fanns till och med julgranar!
Och självklart tomtar i alla dess former och storlekar!
En fantastiskt god must  hittade vi (jag & mor) Inga E122 tillsatta, utan bara rena råvaror.. en fantastisk, smakupplevelse, vill jag lova!
Och en riktig försmak på julen! (inte för att jag längtar så mycket dit, men det är ju mer av personliga skäl, som jag i år bävar inför julen!)
Efter Österbybrukbesöket åkte vi till Skyttorp och hälsade på Alvar & Karin!! Där bjöds det på en otroligt god höstsoppa och sen kaffe med hembakade bullar och morotskaka! Mums!
En bra fredag har det varit! Jag hoppas att ni haft detsamma!?
I morgon ska hela tjocka släkten åka till Hägersten och fira Ehlin, men jag, jag får allt stanna hemma och jobba jag, i 27 timmar dessutom! =/
Trist att återigen inte få träffas, så typiskt att jag jobbar just nu, när jag i sammantaget jobbar sällan! (6 ggr/månad!)
Ha en fortsatt bra fredagskväll allihopa!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: