En halvdag

Kan inte förklara dagen på något annat vis, inte halvbra eller halvdålig...
Bara en halvdag!
Det har varit såå skönt att få sova i sin egen säng i natt, jag har haft Cilla på min vänstra sida och Alice på min högra sida, men jag har sovit gott ialllafall!
Nu blir förmiddagen en väntan och förberedelse för att fortsätta mitt helgjobbande i Eriksberg tills i morgon då jag slutar 12.30
En halvdag, helt enkelt!
Jag hoppas verkligen att ni alla mina besökare här, får en fortsatt bra söndag!
Och att ni får en bra början på nästa vecka!
Var rädda om varandra bry er om varandra, tiden går alldeles för fort för att bara tänka på sig själv.
Min vän Helene påminner oss på Facebook idag, att det är 2 månader kvar till julafton!
Suck!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: