En bra dag idag!

Har haft en underbar dag idag!
Alice har fått busat runt med sin mamma nästan hela dagen! Och det märks att Alice har blivit äldre, mot för dom andra gångerna som vi har träffats. Nu var dom mer "jämlika" i leken och jag tror att mamma Isabelle tyckte det var riktigt roligt!
Jag har iallafall haft det riktigt underbart bra i Inga-Lenas sällskap!
Tack snälla du för att du finns i mitt liv!
Inte nog att jag har fått träffa min vän Inga-Lena, nästan hela dagen, min vän Camilla kom förbi nu på kvällen också!!
Åhhh me like alot!
Camilla kom med orden:
-Du ska passa dig för vad du skriver på bloggen...
Gulp, tänkte jag..
Men kom på att jag gjorde en inbjudan igår, om att komma hit! Så tack Camilla för att du tog mig på orden! =)
Tack mina vänner!
Ha en fortsatt bra tisdag allihopa!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: