Dagen i bilder

Känns fortfarande konstigt att tiden springer iväg. Kan inte riktigt förstå att det är 24 år sedan, som jag blev mamma för första gången.. Jag var 18 år, och överlycklig (Nu är jag 24 år äldre, men fortfarande överlycklig!)
Jag har fått fira Ehlin nästan hela dagen! Mysigt värre! Fick också äran att hjälpa till med både Douglas och Adina, och vara barnvakt! (*STOLT*)
En härlig dag! Tack för allt Ehlin, Alfonso, Adina & Douglas!
Tack även till Tobias & Jennifer som tagit hand om Alice, och för att ni kom och mötte mig vid tåget!
Gubben var skitläskig, det var faktiskt länge sen jag var så rädd och min mörkrädsla gjorde sig påmind igen.. Hmm, kanske har med åldern att göra, eller?
I morgon väntar jobbet igen, efter en långledighet!
Kram!

Postat av: Ehlin

Tack för idag!! <3

Datum: 2010-10-05 kl. 20:32:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: