Andas lite lättare

Men suckar fortfarande, känner jag..
Söndag idag och kallt som bara den ute -4°C och träden fäller sina gröna blad av chocken tror jag..
När jag åkte till Falun igår, så passerar man ett ställe som ligger ganska högt upp, (stället heter Ryggen!) och där låg snön kvar utmed vägrenen och i skogen!
Kom på att jag faktiskt tog ett kort igår med mobilen, så varsågoda:
Här är bildbeviset på att det faktiskt snöade häromdagen:
Vi går ovillkorligen mot vinter, vare sig jag vill eller inte!
Synd att jag inte kan få bestämma allt här i livet.. Då hade jag iallafall inte suttit här och suckat..
Hoppas att ni alla får en skön och bra söndag! Själv ska jag göra allt för att slippa andas tungt och jag ska tänka positivt!
Kram!

Postat av: jennie melander

hej kära moster!

på onsdag ska jag på öppet hus i uppsala (john bauer)

och undrar om du har tid att träffas på dagen :-)?

Pussar

Datum: 2010-10-17 kl. 11:41:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: