Idétorka

Tydligen.
Eller så finns det en klubb på Facebook, som heter, "Bojkotta Katlinds alla aktiviteter", Pluspoäng om du inte svarar på inläggen!
Vem som startade gruppen, kan jag ju bara gissa mig till, men förmodligen någon av er som inte längre hör av sig!

Nejdå..
Några har faktiskt hört av sig idag..
Fast tränat har jag gjort alldeles själv!
Skönt att ha fått det gjort, garanterad träningsvärk i morgon, men det gör ingenting!
Jag har varit så nöjd att jag skaffade gym-kortet på Kraftkällan, igen, nackdelen med gymmet, är dess läge, ligger liksom åt fel håll i stan, men så hörde jag att dom skulle öppna på Gränbycentrum också.. Nice!
Fast idag när jag var där på Kraftkällan tittade jag lite extra på deras information.. Och till min stora glädje så såg jag att dom även ska öppna ett gym i det nybyggda "Tornet", som kommer att ligga på typ 3 minuters gångavstånd härifrån!! Hur nice är inte det!! Inte nog med att jag får systeryster på gångavstånd (kanske 7 min!), nu får jag gymmet på nära håll också!
I like it!
Ha en fortsatt bra dag allihopa!
Och snälla bojkotta gruppen på FB, inte mig!
Kram!

Postat av: Lenitha

Skulle aldrig bojkotta dig Kattis!

Datum: 2010-11-04 kl. 11:58:06
Postat av: Ann-Louise

Inte jag heller! Kram <3

Datum: 2010-11-04 kl. 10:25:13
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: