Efterlysning

Jaaaa, jag veeet att jag tjatar...
Men finns det någon som någon gång skulle vilja hjälpa mig att förstå min otroligt fina IMac??
Som när jag bloggar nu t ex så skulle jag vilja ha "stycken" när jag skriver, och hur jag än gör så åker det ihop, när jag trycker på "Spara & publicera".
Att trycka på shift-enter hjälper inte..
Någon därute som vet hur jag ska göra?
Någon?

Jag lovar att inte skvallra till ISAK-gruppen om det är så att ni svarar..
Kram!

Postat av: Anders

Jag vet inte hur blogg.se fungerar, men kan du inte använda vanlig html-kod för att skapa stycken? Det har nog inget med din iMac att göra skulle jag tro.



Genom att skriva "<p>texten i stycket</p>" så har du gjort ett stycke i html.

Datum: 2010-11-16 kl. 21:09:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: