Nu har jag gjort det..

..Sagt upp mig..
..Gulp..

Efter 10 år på samma ställe, så känns det konstigt, men faktiskt helt rätt att gå vidare i livet!
Nu hoppas jag bara att jag snart får veta hur mycket jag får jobba i höst..det skulle ju se otroligt dumt ut, om jag behöver stämpla eller söka nått annat..Näe, det tror jag inte kommer att hända, men i mörka stunder så är det dom tankarna som kommer! Min sista arbetsdag blir den 11 juni och min tjänst som Ansvarig Husmor slutas den 31 juli..

Ett nytt liv..
Skrämmande och spännande..

Kram!

Postat av: jennie melander

stolt över dig moster! vi ses på söndag, jag älskar dig <3<3<3

Datum: 2010-05-07 kl. 00:45:39
URL: http://jenniemelander.blogg.se/
Postat av: Lenitha

Lycka till Kattis! Det kommer gå galant! :)

Datum: 2010-05-07 kl. 09:45:59
Postat av: Ann-Louise

Dags att gå vidare...strongt gjort :) Tror det kommer gå strålande! Lycka till!!

Datum: 2010-05-07 kl. 22:26:54
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: