Fredag...igen..

Den dagen tiden har stått still, då lovar jag att jag ska sluta tjata om hur fort tiden går...
Jag pratade med min personalchef häromdagen, (jag måste ju skriva på papperet om uppsägning) vi skulle komma på ett bra datum, för sista dagen (jag har uppehållslön och semester att ta av) Och han konstaterade att det var inte långt kvar tills sommaren var slut...Jag försökte att protestera, och han gav med sig, men fick in en poäng då han sa att vid midsommar så vänder det...suck...!

Jag tror det är pollen i luften som gör att man känner sig extra trött.. Käkar ju alla krumelurpiller som min hälsoguru Carola förser mig med.. Nu har jag även att provat på Kyäni, som ska vara helt fantastiskt! Gjorda på  bland annat blåbär som är naturens mest fantastiska bär! Hade jag inte tagit dom, så hade jag förmodligen sovit dygnet runt..

Jag kan rekomendera varje människa att ta dom här!

Kram!

Postat av: Anonym

Jag håller med. Helt otroliga Världens bästa produkt.

Datum: 2010-05-07 kl. 21:52:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: