En torsdag...

Jag har egentligen ingen aaaning om vad jag ska skriva om, men det har ju aldrig stoppat mig förr, så varför skulle det göra det nu??!!
 
Det jag kan berätta om, är att idag på jobbet så blir det en "annorlunda dag".. Vi har i vanliga fall 3 matsalar, som vi serverar maten ifrån, 2 mindre och 1 stor (där vi serverar ca 500 människor). Vi är 5 stycken tappra mat-tanter som sliter varje dag för att få det att fungera..(plus några fantastiska frivilligarbetare som kommer!!) vi ser till att 700 elever får sin mat, i rätt temperatur och med ett leende på läpparna..
Idag så bommar vi igen "Torget" (dens tora matsalen!)..det känns jättekonstigt...vi skulle ha serverat barnens absoluta favorit dessutom.. PIZZA.. Så idag får vi alla 5 jobba tillsammans..Det ska bli jätte skoj!! Det händer inte ofta!! En "annorlunda dag" alltså! Jag återkommer och berättar HUR annorlunda dagen blev...


Ha en bra torsdag allihopa!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: