En skön dag!

Åhh, vad skönt det har varit, att vara ledig!! En underskattad aktivitet...;-) Iallafall i mitt liv, just nu!
Det blir ett 30 timmarspass mån-tis, och sen är det en nedräkning till sista arbetsdagen som mat-tant (ever) i juni! =))

Jag har blivit ordentligt firad idag..Mysigt att få bli uppvaktad, och dessutom träffa mina utflygna och underbar "barn"!!
Jag har shoppat på Ikea idag, en barnstol, till Adina (som ska var här hos mormor!) Två stycken klappstolar (braha grej, när det kommer gäster!)



En helt fantastisk dag har jag haft! Jag har fått träningshandskar (gissa från vem!?) En underbar kudde, som det står "Världens bästa mamma" på! Och presentkort på Hemtex! Så nu blir det nya sovrumsgardiner!! Yeah!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: