8 dagar

Och det är fredag!!
Nice! Även fast jag ska jobba i 14 timmar både på lördag och söndag så känns det bra iallafall!
Jag jobbar ju med min brukare som jag kan göra saker tillsammans med!
Så jag hoppas att värmeböljan fortsätter..
Ibland får man höra nya ord, som verkar vara gamla och etablerade ord...som nu: RYSSVÄRMEN...har aldrig hört det ordet förut, och folk verkar använda det som om det vore vardagsmat, som att vi använder det varje gång värmen kommmer...men, som sagt jag har aldrig hört någon prata om Ryssvärmen förrän nu!!


Grattis idag till min vän Carola som fyller år (det är en hemlighet hur mycket, eftersom hon får en chock varje gång hon ser siffrorna!!)


Katten Cilla fyller 5 år och min mormor skulle ha fyllt 90 år idag, så grattis till er också!

Ha en bra fredag allihopa!

Kram!


Postat av: Tarjeilouise

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

Datum: 2010-05-21 kl. 11:48:51
URL: http://tarjeilouise.bloglyric.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: