7 dagar

Och jag börjar se en ände på allt jobbandet...!
Efter den här nedräkningen, så får jag nog börja om på en ny..till den sista arbetsdagen..
Ibland har man ju bloggtorka...men fatta då hur det är att komma på en rubrik....Så nedräkningen har funkat som en bra nödlösning!! =))

Hur som helst, så verkar ryssvärmen vänt tillbaka till Ryssland...eller så var det bara ett ord som nån hittade på (mest troligt!)

Otroligt grönt och fint har det blivit och häggen blommar och luktar fantastiskt när man är ute! Jag har faktiskt inte sett någon syrén än..men dom blommar nog snart dom med!? Det är ju lite glesare med sånna träd och buskar när man bor i stan..

Näe, nu ska jag snart åka till Eriksberg och se om min brukare är vaken!

Ha en bra lördag!


Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: