6 dagar

Först och främst vill jag tacka Ingela, som nappade på min efterlysning tidigare i veckan!! Tack för en underbar fika på "Fågelsången" och fantastiskt sällskap!!

Igår höll sig ryssen kvar trots en kylig morgon, och det blev ännu en fantastisk sommardag.
Men nu har det iallafall regnat!! Så vi får väl se vart ryssen tagit vägen!?


Häggen blommar för fullt och doftar fantastiskt!

När jag tog det här kortet, så knakade det i buskarna och fram hoppar ett rådjur!!

Eriksberg är en fantastisk stadsdel!

Idag är jag lika öppen för förslag på aktiviteter, så har ni tid över och vill träffas, så kan ni nå mig på mobilen!
Appropå mobilen..Igår försvann ALLT på den!! Alla kort på minneskortet var som bortblåsta..men jag lyckades med en uppdatering och vips så kom allt tillbaka! Tack & lov!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: