5 dagar

Peace of cake, tänker ni säkert...
Och efteråt kommer jag kanske säga att det var det..men just nu känns det tröttsamt med dubbeljobb igen..
Men det är ju bara 5 dagar kvar!! Tjoho!!
Inget sovande i min egen sköna säng förrän på fredag, och efter nattjobbet så ska jag hoppa upp och vara mat-tant varje dag! Jag hoppas, hoppas verkligen att det ska funka...för som sagt det är ju bara 5 dagar kvar!! Ni får gärna hålla tummarna att det blir lugna nätter framöver!

Eftersom jag tjatar om nedräkningen på mina 19 arbetsdagar i sträck, så kan jag ju passa på att även meddela alla läsare, som går i skolan eller arbetar i den... att det är bara tre veckor kvar innan det blir sommarlov nu!!

Ha en riktigt skön måndag nu! Var rädda om varandra och var snälla mot varandra!

Kram!


Ps. Tack Jennifer!! För det var väl du??! D.s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: