15 dagar

And still counting...

Dagens jobb blir i natt och några nätter framöver. Jag får inte sova i min säng förrän på tisdag.. Om jag inte kryper ner i den dagtid förstås..=)

Idag ser det ut att bli en grådag, igår kväll så åskade det och det blev ett riktigt regnoväder..fast det gick snabbt över!
Det har ju faktiskt blivit varmare, trots att det är grått ute! Och i morgon har dom "lovat" att det ska bli 20°C Det ser jag fram emot!! Så nu kommer det att bli riktigt grönt ute! Nice, nice!

Idag vet jag inte vad som händer...känner att jag omedvetet eller medvetet "laddar upp" inför natt jobb
=inte sova!

Men jag ska se till att ha en bra dag idag...Jag hoppas att ni alla som är här och läser gör detsamma!
HA EN BRA DAG!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: