14 dagar

Åhh nu har vår/sommarvärmen ÄNTLIGEN kommit!! Underbart!
Idag blir det barfota, kortbyxor och linne tror jag..

Inatt har jag jobbat...och det har gått bra faktiskt!
Jag tycker det är kul att vara "tillbaka" hos min gamla brukare. När man arbetar hos henne, så träffar men dom andra assistenterna (det gör man sällan hos min nya!) det är riktigt kul, att få träffa dom igen också!

Har "bara" 14 dagar kvar att jobba...isträck alltså, för er som undrar vad jag räknar ner.. Sen blir jag ledig i hela TVÅ dagar innan det fortsätter! Sen kanske jag får börja räkna ner dagarna till den sista dagen som mat-tant!! Det är faktiskt mindre än en månad kvar!!

Ha nu en bra dag allihopa!! Njut av värmen...man vet aldrig när den kommer tillbaka..=)

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: