Vilodag...och Greys!!

ÄNTLIGEN!!

Idag tar jag en vilodag!!
Eller, det är egentligen inte helt sant, för det har varit en stressig dag på jobbet (vi var "bara" två stycken..) sen så åkte jag faktistk till Kraftkällan och tränade!! Tack Milijana, för att du fick mig att åka! Det är så otroligt knäppt, det här med träningen...Jag kan skylla på tusen och åter tusen saker, för att slippa åka till Kraftkällan, och lika många ursäkter på morgonen, för att skippa morgonpromenaden...men när jag VÄL åker till gymmet och när jag VÄL tar mig ut på morgonen, så mår jag ju så mycket bättre!! Varför, är det så?
Jag har faktiskt skärpt till mig ordentligt, när det gäller morgonprommisarna, försöker sluta att skylla på vintern och att jag fryser, men idag så blev det ingen...men som sagt det blev ett träningspass!!

Men nu så, tänker jag inte göra nått mer...bara vänta tills klockan blir 21.00 och då ÄNTLIGEN, få se nya avsnitt av Greys Anatomy!

Ha en bra onsdag allihopa!

Kram!

Postat av: IsaDora

Jag har verkligen väntat och sett fram emot grey's anatomy, och jag GLÖMDE att kolla! Usch vad irriterande.... Ska in och kolla när det är repris!



Ja det är ju verkligen skönt efteråt när man har gjort "jobbiga" saker... man mår mycket bättre!



Kram!

Datum: 2010-03-03 kl. 08:56:14
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: