Tisdag

Ska det vara hela dagen..tisdag, alltså!
Den har ju knappt börjat, men jag hoppas på en bra dag idag! Igår kväll åkte jag hem till Johan & IsaDora och tittade hur fint dom ändrar och bygger(!) om i sin lägenhet!! Det blir jättefint, jag tyckte att dom hade det fint även innan ombyggnationen, och nu har dom det riktigt, riktigt fint! Och bättre blir det ju när det hela är helt klart!
Jag fick en superdupergod morotskaka, och drack en kopp kaffe, alldeles för sent..hrmf..att somna är ju inga problem..men jag vaknar ALLTID mitt i natten..och kan inte somna om..! Men en trevlig kväll hade jag!

Idag ska jag träffa min nya chef, Anders.. Jag är lite nervös, faktiskt, fast jag vet att han är en trevlig karl...men, det är väl sånt som hör till livet...att man är lite nervös, inför sånt man inte vet något om!?

Senare ikväll ska jag träffa "Sebbe"...så vi får väl se om det blir EN till...eller inte...(Jag VET, jag är GALEN, men det bjuder jag på!!) 

I´ll be back!

Ha en bra tisdag!

Kram!

Postat av: IsaDora

Jättekul att du kom förbi en snabbis :) Jag hade jättesvårt att somna pga kaffet... Så det vart ju en kopp lite försent som du sa! Jag ska väl hänga med dig i eftermiddag?? :) Kram!

Datum: 2010-03-30 kl. 11:09:56
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: