Ta´daaaaa..



Nu vet ni!! Och jag är SÅÅ nöjd att jag äntligen har gjort den!!
 
Så länge jag kan minnas så har jag velat tatuerat mig, men av en massa (religösa) orsaker, så har det inte blivit av förrän nu.. Nu är jag 42 år gammal, gammal nog att bestämma själv över min kropp och mina beslut.
Och 2010 är början på någonting NYTT i mitt liv..och det här är bara en del av det som kommer att komma!
 
Nalle Puh har alltid varit en av mina stora favoriter..jag gillar hans klokhet(?) och charm..jag har läst böckerna för mina barn när dom var små och jag tycker han och hans vänner är bland det mysigaste som finns. 
Ballongerna som Puh håller bakom ryggen, symboliserar mina barn Ehlin, Johan och Tobias, hur tufft vi än har haft det så har jag alltid hållt dom hårt och högre upp än mig själv och jag har alltid stått framför dom och försökt att skyddat dom!

Och för er som tycker jag är helkass och dum i huvudet, som gjort det här...TYCK DET DÅ!!!!!!!!! Men jag kan ärligt säga att det här är den första tatueringen som jag gjort, men absolut inte den SISTA!! Jag kommer att göra flera!!

Kram!

Postat av: skövde

JAAaAAAAAAA!!!!

Jippiie.

Jag har oxå Nalle Puh tatuerad =) Han är så go'.

Datum: 2010-03-27 kl. 10:30:20
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: IsaDora

Så härligt när man har bestämt sig och kör på! Tycker att den har en väldigt fin betydelse... Det är det som jag tycker är viktigast av allt! Inte "bara" en fin bild....

Datum: 2010-03-27 kl. 11:40:04
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Milijana

Älskar din Nalle Puh tatuering. Du vet att jag är inte person som gillar tatueringar men har inget emot de. Din är absolut det finaste jag någonsin har sett. Kramar och saknar dig.

Datum: 2010-03-27 kl. 13:27:40
URL: http://milijanatrajkovic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: